Αποτελεί την πρώτη εκτυπωτική δουλειά του ΚΧΑ. Οι μήτρες χαράχτηκαν από την Βάσω Κατράκη στην νεότητά της κατά την περίοδο της γερμανικής κατοχής 1943 – 1945. Η Βάσω έρχεται στο εργαστήριο του ΚΧΑ με προτροπή της φίλης και συγκρατούμενής της Ελένης Καμουλάκου. Αποφάσισε την επανέκδοση αυτών των 7 όρθιων ξύλων που επιλέγει για την ενίσχυση αναξιοπαθούντων γυναικών της αντίστασης, το 1977. Τα έργα εκτέθηκαν στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων το 1977 στην ομαδική έκθεση :”Η Γυναίκα στην Αντίσταση”
χειροποίητο, υπόλευκο λεπτό χαρτί ξυλογραφίας (ριζόχαρτο)
Φέρει την ανάγλυφη, ξηρή εγγυητική σφραγίδα του ΚΧΑ στην πίσω πλευρά του έργου ενώ στην εμπρός -κάτω αριστερά από την εικόνα- φέρει την κόκκινη σφραγίδα ΕΘΝΑ (ΕΘΝΙΚΉ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ) . Πρόκειται για σφραγίδα που επινόησε η καλλιτέχνης για διαχωρίσει αυτήν την έκδοση απο παλαιότερες εκτυπώσεις των έργων αυτών.
Μαρτυρίες Pino Pandolfini και Δήμητρα Σιατερλή. Το έργο παρουσιάστηκε στην έκθεση Γυναίκα στην Αντίστασηστο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων.
Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στον κληρονόμους της Βάσως Κατράκη, το ΚΧΑ διατηρεί τα δικαιώματα έκθεσης και ανάρτησης στο διαδίκτυο.